ابزار منو ثابت

هارمونی زرد

به صدای من گوش نکن موسیقی زرد داره

به قلب من دست نزن بیماری سرد داره

به روح من نزدیک نشو که سالهاست طرد شده

به مغز من دست نزن سرایت درد شده

و از همون دور به من حس ماورایی بده

از موجودی که جون داره به من یک تداعی بده

و مثل نقاشی به من خو کن از مجرای نگاه

که من حرکت نمی تونم از چارچوب قاب سیاه

تو باش ولی موازی باش، همراه ولی لمسم نکن

میل به ترکیب یا واکنش یا هر چی میترسم نکن

پی ام نگرد که گم میشم با من نخواب که کم میشم

ترکم نکن که میمیرم، بسامد های بم میشم

به سایه ی من دست نزن که طیفی از هوس داره

طبیعت بی تاب من انقطاع نفس داره

به عطر من دست نزن که تو سینه ات قفس داره

که استنشاق بوی تو اتصال عبث داره

به صدای من گوش نکن موسیقی زرد داره

به قلب من دست نزن بیماری سرد داره

پی ام نگرد که گم میشم با من نخواب که کم میشم

ترکم نکن که میمیرم، بسامد های بم میشم

به سایه ی من دست نزن که طیفی از هوس داره

طبیعت بی تاب من انقطاع نفس داره

پی ام نگرد که گم میشم با من نخواب که کم میشم

ترکم نکن که میمیرم، بسامد های بم میشم

به سایه ی من دست نزن که طیفی از هوس داره

طبیعت بی تاب من انقطاع نفس داره

به صدای من گوش نکن

 

هادی پاکزاد -  بل

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 تير 1394برچسب:,

] [ 18:59 ] [ دلشوره ]

[ ]